صهیونیست ها از شیعیان بهترند!!!!!!!!!!
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

وی گفت: « یک صهیونیست از یک آخوند بهتر است، شکی در این نیست، اصلاً، این حرف، کاملاً منطقی است.» این اظهارات که در جهت ایجاد دشمنی ساختگی برای مسلمانان و تفرقه افکنی بین صفوف آنان می باشد با آیه 82 سوره مائده که سرسخترین دشمن مسلمانان را معرفی کرده است، کاملا در تضاد می باشد.

 

در سوره مائده آیه 82 خداوند متعال صراحتا دشمن ترین افراد به مسلمانان را یهود و مشرکین معرفی کرده و می فرماید:« لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسَ عَداوَةً لِّلَّذینَ آمَنُوا الیَهودَ و الّذِینَ أَشرَکوا » مسلماً سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند، یهود و مشرکان خواهی یافت.

 

از سوی دیگر علما و مبلغان شیعه همواره در طول تاریخ با قلم، زبان و عمل خود در دفاع از حریم اسلام ناب تلاش کرده و می کنند. این در حالی است که صهیونیست های از سال 1948 با غصب فلسطین مسلمانان این کشور را از حقوق اولیه خود محروم و آنان را از این کشور اخراج کردند.

 

با این اوصاف چگونه این مسلمان نمای وهابی یک صهیونیست را که دهها سال در حال ستم کردن به مسلمانان فلسطین است بهتر از عالمی می داند که روزانه بارها شهادتین را بر زبان جاری می کند و پرچم دفاع از مظلومیت فلسطین را بر دوش گرفته است، می داند؟

 

گفتنی است که چندی پیش نیز شبکه وهابی کلمه نیز ایران را در شعار حامی مردم غزه دانست هر چند که تشکر دولت رسمی و مردمی غزه باعث رسوایی این شبکه شد.


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 4643
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1